Prozkoumejte umění a mé výtvory! 🎨 Od 7. 10. do 25. 11. 2024 máte dopravu zdarma přes Zásilkovnu, a to včetně balného, už od 0 Kč! A pokud nakoupíte nad 1.900 Kč, dopravu zdarma si užijete i u ostatních dopravců. Nenechte si ujít tuto skvělou nabídku!" 😊

Nejčastější dotazy zákazníků

  • Mohu si objednat zboží bez registrace?

Ano, můžete, ale ztrácíte výhody registrovaných zákazníků. Žádný zákazník se nemusí bát zneužitím svých údajů. Veškeré informace nebudou předány dalším osobám. 

  • Jaká je minimální částka pro objednání zboží?

Objednávka není omezena částkou, můžete si tedy objednat jakékoliv zboží, v jakékoli výši.

  • Pokud nejsem se zbožím spokojen/a, je možné ho vrátit?

Ano, je to možné. Vrácení zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní v případě, že zboží je v originálním obalu, musí být kompletní, nepoškozené, bez známek užívání (lze jen vyzkoušet, ale nesmí být použito, nošeno) nebo jakékoli opotřebení a nezapomeňte dodat i kopii dokladu o koupi.

  • Jak mohu uplatnit reklamaci výrobku?

Výrobek určený k reklamaci, prosíme zašlete na adresu: Agleia, Leona Müller, Labská 1969/2, 288 02 Nymburk. Do zásilky přiložte kopii faktury, Vyplněný formulář s odstoupením od Smlouvy, vyplněný formulář pro uplatnění reklamace. Veškeré informace naleznete v Všeobecných obchodních podmínkách a na stránkách Reklamace.

  • Kde najdu cenu za dopravné?

Kompletní informace o dopravném a podmínkách přepravy naleznete zde.

  • Jaký je termín dodání?

1-3 pracovní dny od objednání u zboží, které je skladem. Zboží, které není skladem, ale je dostupné na základě výroby na zakázku, je termín dodání do 30ti dní zaslání objednávky. Každopádně i u zakázkové výroby je zákazník informován o předpokládaném termínu dodání zboží.

  • Jak je balena zásilka?

Zásilka je balena dle rozměrů a hmotnosti, co nejlépe, aby cestou nebyla poškozena. Pokud je zásilka cestou poškozena, je nutné ihned při převzetí informovat dopravce a zásilku reklamovat, zboží bude dopravcem vráceno, překontrolováno.  Následné opětovné dodání zboží, zákazník již nehradí, veškeré zásilky jsou pojištěny! V případě ztráty zásilky dopravcem, je objednávka zákazníkovi uhrazena v plné výši.

  • Jak mohu uhradit objednávku?

Zboží lze uhradit bankovním převodem, platební bránou (kartou, on-line bankovním převodem) nebo dobírkou u dopravce či Parcelshopy a jejich pobočkami (hotově nebo kartou). U některých poboček není možná platba kartou, proto si předem překontrolujte, zda konkrétní pobočka umožňuje platbu kartou při převzetí zboží.

  • Mohu objednat zásilku, ale zaslat ji jako dárek na jinou adresu?

Ano. Vše uvedete při objednání, zásilka je zabalena jako dárek (uvnitř balíčku!), lze i zanechat vzkaz pro obdarovaného.

  • Lze při nákupu obdržet nějaké slevy, či bonusy?

Ano. Sledujte slevovou nabídku, která se mění. Slevové akce jsou zveřejňovány na mém webu zde.

  • Platí záruka na zboží s výhodnou cenou?

Ano, na každé zboží se vztahuje záruka, platné podmínky záruky naleznete v Všeobecných obchodních podmínkách a na stránkách Reklamace.

  • Kde zjistím detaily-velikosti výrobků?

U našich výrobků neuvedeme konfekční velikosti, ale přímé rozměry. Každému dítěti a dospělému sedí jiná velikost, mnohokrát je něco delší, něco kratší. Naši zákazníci najdou u výrobků rozměry, včetně délky, šířky, obvodu, délky rukávu (měřeno od švu), obvodu hrudníku, obvodu hlavy, obvodu pasu, délky nohavice, sukně, délky chodidla a dalších parametrů. Díky těmto podrobným rozměrům si můžete v našich tabulkách snadno vybrat vhodnou velikost pro děti, ženy i muže.