Nejčastější dotazy zákazníků

  • Mohu si objednat zboží bez registrace?

Ano, můžete, ale ztrácíte výhody registrovaných zákazníků. Žádný zákazník se nemusí bát zneužitím svých údajů. Veškeré informace nebudou předány dalším osobám. 

  • Jaká je minimální částka pro objednání zboží?

Objednávka není omezena částkou, můžete si tedy objednat jakékoliv zboží, v jakékoli výši.

  • Pokud nejsem se zbožím spokojen/a, je možné ho vrátit?

Ano, je to možné. Vrácení zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní v případě, že zboží je v originálním obalu, musí být kompletní, nepoškozené, bez známek užívání (lze jen vyzkoušet, ale nesmí být použito, nošeno) nebo jakékoli opotřebení a nezapomeňte dodat i kopii dokladu o koupi.

  • Jak mohu uplatnit reklamaci výrobku?

Výrobek určený k reklamaci, prosíme zašlete na adresu: Agleia, Sokolská 126, 76310 Hvozdná. Do zásilky přiložte kopii faktury, která slouží i jako záruční list a zprávu o vadě. Pokud je vada způsobena špatným zacházením se zbožím, reklamace nebude uznána, ale samozřejmě se snažím najít vždy rozumné řešení každé reklamace. 

  • Kde najdu cenu za dopravné?

Kompletní informace naleznete tady.

  • Jaký je termín dodání?

1-3 pracovní dny od objednání u zboží co je skladem, zboží neboli výrobky zakázkou, dle sjednaného termínu vyhotovení.

  • Jak je balena zásilka?

Zásilka je balena dle rozměrů a hmotnosti, co nejlépe, aby cestou nebyla poškozena. Pokud je zásilka cestou poškozena, je nutné ihned při převzetí informovat dopravce, zboží bude vráceno, překontrolováno. Následné opětovné dodání zboží, zákazník již nehradí, veškeré zásilky jsou pojištěny!

  • Jak mohu uhradit objednávku?

Zboží lze uhradit bankovním převodem, platební kartou, MallPay nebo při převzetí. 

  • Mohu objednat zásilku, ale zaslat ji jako dárek na jinou adresu?

Ano. Vše uvedete při objednání, zásilka je zabalena jako dárek (uvnitř balíčku!), lze i zanechat vzkaz pro obdarovaného.

  • Lze při nákupu obdržet nějaké slevy, či bonusy?

Ano. Každý za 1 nákup ode mě obdrží dárek, slevový poukaz na 100Kč. Samozřejmě další poukazy lze získat doporučením jiného zákazníka a při různých akcích.

  • Je možné slevy sčítat?

Ne. Každá sleva lze použít jen na 1 nákup.

  • Je záruka na zboží ve slevě?

Ano, na každé zboží je záruka 24 měsíců.

  • Kde zjistím detaily-velikosti výrobků?

U výrobků neuvádíme konfekční velikosti, ale přímo rozměry. Každému dítěti a dospělému sedí jiná velikost, mnohokrát je něco delší, něco kratší. U výrobků najdete rozměry: délku, zad, obhod, hrudi, délka rukávu (od švu), obvod hrudníku, obvod hlavy, obvod pasu, délka nohavice, sukně, délka chodila apod. Dle těchto rozměrů si můžete v našich tabulkách vyhledat vhodnou velikost: pro děti, ženy a muže.

Váš košík je bohužel prázdný
Přihlásit se
Zapomenuté heslo
Váš košík je bohužel prázdný