![Nadpis článku](/media/photos/article/item/images-23/rucne-pletene-cepicky-pro-ty-nejmensi--cepice-pro-maminku-jako-darek-zdarma-t1.jpg)
Důležité oznámení pro mé zákazníky
![Důležité oznámení pro naše zákazníky](/media/photos/article/item/images-24/dulezite-oznameni-pro-me-zakazniky-t0.jpg)
Milí zákazníci,
v prvé řadě bych vám chtěla vyjádřit upřímné díky za vaši neustálou podporu a zájem o moje produkty. Vaše spokojenost a radost z nákupu jsou pro mne vždy na prvním místě. Právě s ohledem na to, jak vám poskytovat nejlepší možný servis, jsem se rozhodla udělat v Agleia několik důležitých kroků k dalšímu rozvoji.
Chci vám proto oznámit, že během nadcházejících měsíců dočasně přeruším prodej na našem eshopu. Toto rozhodnutí mi umožní zaměřit se na inovace, zdokonalení našich služeb a rozšíření naší nabídky, abychom vám mohla nabídnout ještě lepší zážitek z nakupování.
Přerušení prodeje nastane s okamžitou platností a plánuji znovu otevřít můj eshop na podzim tohoto roku. V průběhu této doby budu pracovat na tom, abychom se vrátila s novou energií, novými produkty a zlepšenými službami.
Chápu, že tato změna může přinést některé otázky nebo obavy. Prosím, neváhejte se na mne obrátit prostřednictvím emailu, který bude i nadále k dispozici pro veškeré vaše dotazy a podporu.
Věřím, že tyto kroky jsou nezbytné pro to, abych vám mohla nabídnout ještě lepší služby a produkty. Těším se na to, až vás na podzim opět přivítám na mém eshopu s novou energií a novými nápady.
Děkuji za vaše pochopení a neustálou podporu. Těším se na vaši návštěvu v nové sezóně.
S úctou,
Vaše Agleia